pátek 28. dubna 2017

Zase.

Je krásné nedělní  ráno, ptáci zpívají, sluníčko svítí a mě napadlo napsat nějaký nový článek, vzhledem k tomu, že už tady dlouhou dobu nic nebylo.
Jak ho ale začnu..  První jsem se chtěla omluvit za to, že jsem se na to tady pěkně vybodla ale pak mi došlo, že nemusím.
Proč bych se měla omlouvat, že nepíšu na SVŮJ blog?
To se ovšem dostávám k docela jinému tématu. Pojďme si tedy popovídat o věcech co mě čekají!



Jedu na praxi, zase!

Po asi půl roce se vracím na místo činu, tedy na Letiště Leoše Janáčka v Ostravě. Opět zde strávím měsíc, budu na obchodním (doufám, že mě zase nešoupnou někam jinam) a i balit kufry budu stejně jako minule, tak je jasné, že nebudu psát znova stejné články. Co se ale chystám napsat jsou 3 články na přání všech miloušů, co mi psali, že mají z praxe strach a které by mohly pár lidem pomoct, ať už těm, kteří se na praxi chystají, tak těm, kteří mají naplánovanou dovolenou s odletem právě z Ostravy. 
Pamatuju si, jak jsem se na praxi zapsala někdy v listopadu a říkala jsem si, že není možné, abych to vydržela, že se ve škole zblázním, ale jak čas šel, dny ubíhaly rychleji a rychleji a teď už jen odpočítávám těch pár dnů co zbývají. Předtím se ty dny táhly, teď jen doufám, že vše stihnu ještě před odjezdem.
V pondělí je volno (ach jak já miluju Velikonoce ) v úterý honem dopsat poslední písemky a testy, ve středu dodělat resty. Pak už tady máme čtvrtek, který nějak musím přežít, ve čtvrtek večer  mi táta přijede pro věci, na intru mi zbyde pár věcí. V pátek je konečně divadlo (na které se mimochodem velmi těším #cestujemesezdrazkou, za kulturou jsme nejeli už dlouho) v Hradci králové. Vrátíme se v devět večer, táta mě vyzvedne v Krnově. V sobotu se opět budu balit, zjišťovat co všechno mi chybí  a lepit rozlepené boty a v neděli? V neděli Praxe!!
Neděle, 23.4.2017

Opět jsem nestihla dopsat článek na čas, no bohužel, co se dá dělat. Vypadá to tady úplně stejně jako minulé léto, stejná hala, stejné heslo na wi-fi, stejná atmosféra a stejný zmatený personál na ičku. Některé věci se prostě nemění.

 "Dobrý den, nastupuju na praxi, na obchodní"
- Prosím? O ničem nevím.
"No mám se tady hlásit dnes v 19:00."
-Opravdu? A nejdete na bezpečnost?
"Ne, na obchodní."
-Aha tak si tady počkejte. 

Jak já tu Ostravu miluju ♥ Tak jsem teda počkala, zanedlouho dorazila Anet a i zbytek lidí, co s námi nastupují. Nějaké to basic info ohledně zítřka a pak hurá  na ubytovnu. Jen abych nezapomněla - ubytovával nás Gerald (kdo neviděl nepochopí).

Tak prej bezpečnost
Pondělí, moc krásné pondělí, tak úžasné, že ani nejde slovy vyjádřit.Pás stupňů nad nulou, déšť a sraz v sedm ráno. Nádhera. 
Sedíme si takhle v školící místnosti a v tom oznámí, 
"'Durčáková půjde na bezpečnost, potřebujeme ještě jednoho"
Tímto Vám dámy, pánové a nadprůměrně inteligentní psi představuji své životní štěstí. Ovšem stále nezoufám, co se má stát, stane se.  Když se na to dívám zpětně, je to vlastně dobře, holky, co zůstaly na informacích stejně nic nedělají, jen sedí a koukají, tady je aspoň nějaké vzrůšo v podobě lidí co dělají stryptíz před rámem.

Asi pátek (??) 28.4.2017
Celý týden zima a déšť. 
Právě sedím u stánku Ryanair a sepisuji své poznatky do dalšího článku, naproti mě si to pomalu ale jistě šine posádka ČSA, rázem chápu, proč mají věkový průměr personálu tak vysoko. Teď prošli kolem mě, moc milí mladí muži, dokonce i pozdravili! Tohle bude tedy nejspíš konec prvního článku za rok 2017.

Rychlé shrnutí
  • Stále jsem se nenaučila psát souvislé články
  • Opět jsem na praxi
  • Všechno je tady stejné jako minule
  • Prší
  • Prší
  • Jen se leje
  • Další články jsou v progressu

Jak to tak bývá, trvalo mi celý krásný týden  článek zkompletovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat