úterý 16. srpna 2016

HASIČÁRNA!?

První den ráno jsme se oblékly,  nasnídaly a vyrazily směr letiště.
Tam nám sdělili, že se máme opřesunout do budovy naproti, kde nám řeknou přesné informace.
Po příchodu do OBL následovalo školení, na kterém na nás vysypali všechny pravidla, telefonní čísla a  pokyny.  Lidi z bezpečnosti zůstali v OBL a zbytek se přesunul do haly. Paní z knformací nám milým hlasem začala vysvětlovat kdo bude co dělat.

"Tři budou tady a zbylí dva se rozdělí. Jeden na hasičárnu a druhý na handling."
V ten moment jsem se začala modlit ke všem možným bohům aby nevybrala mě na hasičárnu.
"Ty půjdeš na handling." sdělila Viktorovi a pak ukázala prstem na mě a řekla, že já mám jít na hasičárnu.
Skvělě. Takový podraz.
Kdybych věděla, že půjdu na hasičárnu už když jsem se na praxi v lednu zapisovala, popravdě bych se nezapsala. Vím, život není fér ale tohle bylo pod pás, člověk si chce užít informace letového provozu, místo toho půjde vařit kafe na hasičárnu. 
Třičtvrtě roku jsem se těšila na obchodní odělení na letišti v Ostravě, ne na kancelář v hasičárně, kde nezískám žádné použitelné zkušenosti.
Nevím, uvidím jak se to bude vyvíjet dále, ale jedním jsem si jistá - tohle mě nebaví.
Zbytek dne jsme s Jolou chodily po Mošnově a hledaly obchod, abychom mohly koupit vajíčka. Po hodině jsme došly k místní jednotě a hádejte co? Vajíčka neměli. Je to tady čím dál tím lepší. To vám klidně povím.
Došly jsme  zpátky k letišti vyzvednout Terku ze směny a rozhodly se, že počkáme půl hodiny a podíváme se na start A320 pokojně směrující do Burgasu.

Poznatky z dnešního dne:
-život opravdu není fér
-wi-fi na letišti je použitelná jen na 4 hodiny
-Mošnov je fakt díra

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    fandím ti ve tvém snu být letuška. Já na letišti v Mošnově dělala celé léto uklízečku, ale i to mi dalo spoustu zkušeností. Kdy bych se jinak podívala do pilotní kabiny nebo se dostala na handling? Nikdy. Letěla jsem jednou v životě, ale za ty dva měsíce mě letiště učarovalo a začaly mě zajímat všechny ty věci okolo. Já bohužel ještě svůj sen nemám, ale na základce jsem na tom byla podobně jako ty. Bohužel mi to zůstalo dodnes.

    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verčo, děkuji moc za komentář a podporu ♥
      Není nic špatného na tom, neznat svůj sen; rozhodně nevěš hlavu a nevzdávej se :)
      Pokud by sis chtěla pokecat, neboj se mi napsat na mail nebo na FB :)

      Vymazat